Τα light προϊόντα ανεβαίνουν στις προτιμήσεις

Καφές

Ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται προς της light και πιο υγιεινές επιλογές. Ως εκ τούτου, καφετέριες αλλά και βιομηχανίες τροφίμων καλούνται να ανταποκριθούν στη νέα τάση. Χαρακτηριστικά παραδείγματα τα Starbacks και η Νestle.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα των Νέων, λάτε καπουτσίνο με άπαχο γάλα, κέικ σοκολάτας με χαμηλά λιπαρά και σάντουιτς με λιγότερο αλάτι: αυτές είναι οι νέες προτάσεις που λανσάρουν τα καταστήματα που σερβίρουν καφέ και σνακ.

Τα τελευταία χρόνια, οι λάτρεις του καφέ έχουν τη δυνατότητα να διαλέξουν μεταξύ πολλών προτάσεων: με σαντιγί, με μόκα, με θρυμματισμένο πάγο, με σοκολάτα. Όταν όμως οι διαιτολόγοι έβαλαν στο μικροσκόπιο τη θερμιδική αξία τους, το αποτέλεσμα ήταν αποκαλυπτικό, αφού αποδείχτηκε πως μία κούπα ή ένα ποτήρι καφέ ίσως έχει τις ίδιες θερμίδες με ένα πιάτο παστίτσιο!

Η πολυεθνική Starbucks, γνωστή για τους παχυντικούς καφέδες, λάνσαρε στην αγορά μία κούπα λάτε (nonfat latte) που έχει μόλις 90 θερμίδες. Η αρχική ιδέα βέβαια ήταν της μητρικής εταιρίας που εδρεύει στην Αμερική, η οποία σύμφωνα με ανακοίνωσή της τους τελευταίους μήνες γλίτωσε τους Αμερικανούς από 17 δισεκατομμύρια θερμίδες με μία μόνο κίνηση – αντικαθιστώντας το πλήρες γάλα με άπαχο.

«Όντως, και εμείς στην Ελλάδα ανταποκρινόμαστε στο αίτημα των καταναλωτών για πιο υγιεινά τρόφιμα. Βέβαια, από τις έρευνες που έχουμε διεξαγάγει, έχουμε συμπεράνει πως αυτό που επιθυμούν οι πελάτες είναι να έχουν επιλογές. Κάποιες φορές αναζητούν γευστικές απολαύσεις, παρ΄ όλο που γνωρίζουν πως είναι παχυντικές, ενώ άλλες φορές όταν αισθάνονται ότι έχουν ξεφύγει θέλουν κάτι πιο λάιτ», υπογραμμίζει στα «ΝΕΑ» ο Μανώλης Σερφιώτης, διευθυντής μάρκετινγκ της εταιρείας στην Ελλάδα.

Τρόφιμα

Η βιομηχανία τροφίμων έχει επίσης επενδύσει στο στοίχημα δημιουργίας προϊόντων που ανήκουν στην κατηγορία «υγιεινές» επιλογές. Έτσι, η Νestle αφαίρεσε σταδιακά- σε διάστημα τριών ετών5.000 τόνους ζάχαρης και 700 τόνους αλατιού από τα δημητριακά και παράλληλα πρόσθεσε την ολική άλεση σε 2,3 δισεκατομμύρια μερίδες του διαιτολογίου των καταναλωτών τα τελευταία χρόνια.

Ακόμη και στα γλυκά, οι σεφ προσπαθούν να εντοπίσουν τρόπους ώστε να τα κάνουν πιο «φιλικά» στους καταναλωτές που προσέχουν τα κιλά τους. Έτσι εξηγείται και το γεγονός ότι στις καφετέριες προσφέρουν κέικ σοκολάτας με λίγα λιπαρά, ενώ στο σούπερ μάρκετ πωλούνται μπισκότα χωρίς ζάχαρη!

Πηγή: cosmo.gr

Κοινοποιήστε στο Facebook