Fast food: Κάντε υγιεινές επιλογές

Fast food

Τα Fast food αποτελούν την εύκολη και γρήγορη λύση για το καθημερινό φαγητό αφού δυστυχώς δεν είναι λίγοι αυτοί που δουλεύουν και δεν προλαβαίνουν να μαγειρέψουν υγιεινά, με αποτέλεσμα να καταφεύγουν σε αυτή την επιλογή. Όμως οι περισσότερες από αυτές τις τροφές είναι πλούσιες σε θερμίδες, λίπη, αλάτι και ζάχαρη και επομένως αυξάνουν το λίπος του οργανισμού μας. 

Μπορείτε όμως να φάτε και φαγητά τα οποία να μην είναι πολύ παχυντικά, αρκεί να επιλέξετε σωστά. Θέλοντας λοιπόν να σας βοηθήσουμε, παρουσιάζουμε μερικές υγιεινές επιλογές, σύμφωνα βέβαια με τις συμβουλές της Εθνικής Βιβλιοθήκης Ιατρικής (ΝLΜ) των ΗΠΑ:

  1. Τρώτε όσο το δυνατόν τις μικρότερες μερίδες ή έστω τις μισές.
  2. Αντί για πατάτες τηγανιτές για γαρνιτούρα φάτε σαλάτα.
  3. Στο σάντουιτς μην βάλετε σως, μπέικον ή μαγιονέζα, αλλά προσθέστε περισσότερα λαχανικά.
  4. Προτιμήστε τα ψητά άπαχα κρέατα, π.χ. κοτόπουλο ή γαλοπούλα, αντί για hamburger.
  5. Αποφύγετε τα τηγανιτά κρέατα.
  6. Αν φάτε salad bar, αποφύγετε όσες έχουν σως και προτιμήστε περισσότερες πράσινες σαλάτες.

Κοινοποιήστε στο Facebook