Τέρμα τα “όχι” των στερητικών διαιτών

Διαίτα

Σύμφωνα με νέα επιστημονική έρευνα της Susan Roberts, που διδάσκει διατροφή και ψυχιατρική στο πανεπιστήμιο Tufts, δεν πρέπει να στερούμαστε τίποτα σε μια δίαιτα, αλλά να τρώμε τα πάντα με μέτρο. Όπως δηλώνει και η ίδια: “Μπορούμε να καταναλώνουμε όλες τις τροφές, απλά όχι όλες σε μία ημέρα. Είναι απλά ζήτημα του να μάθουμε τι και πόσο φαγητό πρέπει καταναλώνουμε”. Τέρμα λοιπόν τα όχι στα γλυκά, στα σνακ κλπ. Οι στερητικές δίαιτες με λίστες απαγορευμένων τροφών δεν είναι η λύση στο αδυνάτισμα.

Η κυρία Roberts δεν είναι η μόνη που πιστεύει σε αυτό το μοντέλο δίαιτας, αλλά υπάρχουν και άλλοι πολλοί, γεγονός που θα μπορούσε να αλλάξει για πάντα τον τρόπο που σκεφτόμαστε για τις τροφές που επιλέγουμε τελικά να απολαύσουμε.

Καλά όλα αυτά, αλλά μην ξεγελιόμαστε! Το να τρώμε τα πάντα δεν σημαίνει και σε τεράστιες ποσότητες. “Παν μέτρον άριστον”, φάτε απ’όλα, αλλά με προσοχή και σύνεση.

Απαραίτητο σε μια ισορροπημένη διατροφή για απώλεια βάρους είναι η κατανόηση και ο αυτοέλεγχος. Δηλαδή, δεν σου λέει να μην φας μια μπάλα παγωτό, αλλά ούτε και να φας όλο το κουτί του. Πρέπει ουσιαστικά να υπάρχει έλεγχος της αναλογίας και περιορισμός των θερμίδων που πρέπει και χρειάζεται να καταναλώνουμε, προκειμένου να χάσουμε βάρος.

Κοινοποιήστε στο Facebook