Μύθοι για τις προσωπικές φωτογραφίες

Είναι εκείνη η στιγμή που όλοι έχουμε βιώσει, όσοι τουλάχιστον μπήκαμε κάποια στιγμή στη διαδικασία να φτιάξουμε το προφίλ μας σε κάποιο από τα sites κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Myspace, το Facebook ή ακόμη και sites ιντερνετικών γνωριμιών. Η ώρα της κρίσης, η στιγμή που η φράση «Upload your photo» μας κοιτάει κατάματα μέσα από την οθόνη του υπολογιστή. Να ανεβάσω ή να μην ανεβάσω; Που έχω αποθηκεύσει εκείνες τις σκαναρισμένες φωτογραφίες από την παιδική μου ηλικία; Να ζει κανείς ή να μη ζει σε τούτο τον ηλεκτρονικό κόσμο; Λες και βιώνουμε ξανά και ξανά τη στιγμή που χρειάζεται να φτιάξουμε το βιογραφικό μας σημείωμα σε αναζήτηση εργασίας.

Και όπως στα βιογραφικά σημειώματα υπάρχουν κανόνες και δεκάδες συμβουλές για το στυλ και το περιεχόμενο που πρέπει να έχουν, το ίδιο συμβαίνει και στις περιπτώσεις των διαδικτυακών προφίλ, με τη σημαντική διαφορά όμως ότι εδώ βασικό ρόλο παίζει η φωτογραφία.

Κάποιοι λοιπόν μπήκαν στη διαδικασία να εξετάσουν τις τάσεις που επικρατούν και να καταλήξουν σε συμπεράσματα εξετάζοντας περισσότερες από 7.000 φωτογραφίες σε site για online dating. Ξεχάστε λοιπόν όλα όσα ξέρατε και διαβάστε για τους 5 μύθους των φωτογραφιών που χρησιμοποιούμε στα διαδικτυακά προφίλ.

Σύμφωνα με την έρευνα, τα στοιχεία που εξετάστηκαν κατηγοριοποιήθηκαν με βάση τρεις άξονες.

* Χαρακτηριστικά προσώπου. Είναι το πρόσωπο χαμογελαστό; Κοιτάει κατάματα; Κάνει γκριμάτσες;

* Θεματική φωτογραφίας. Είναι η φωτογραφία τραβηγμένη σε μπαρ; Συμπεριλαμβάνει κάποιο κατοικίδιο ζώο; Είναι τραβηγμένη σε εξωτερικό χώρο; Είναι σε υπνοδωμάτιο;

* Ματιές στο σώμα. Ποια σημεία του σώματος είναι εκτεθειμένα; Ποσοστό εμφάνισης προσώπου. Ποιο το ποσοστό στήθους; Πόσο γυμνασμένοι είναι οι κοιλιακοί;

Εξετάζοντας προσεκτικά την εκπληκτικά μεγάλη ποικιλία των τρόπων με τον οποίο οι χρήστες επέλεξαν να παρουσιάσουν τον εαυτό τους, ανακαλύψαμε ότι ένα μεγάλο μέρος της διαδεδομένης αντίληψης μας για αυτά ήταν λάθος.

Είναι καλύτερα να χαμογελάς

Ένα από τα πρώτα πράγματα που παρατηρήθηκε ήταν η διαφορετική προσέγγιση του θέματος ανάλογα με το φύλο. Οι γυναίκες χαμογελούν στις φωτογραφίες σχεδόν σε διπλάσιο ποσοστό από τους άντρες και φλερτάρουν με ναζιάρικες πόζες τουλάχιστον τέσσερις φορές περισσότερο.

Αν και συνήθως σε κοινωνικές εκδηλώσεις μας συμβουλεύουν να δείχνουμε χαρούμενοι και να κοιτάμε τους άλλους στα μάτια, δεν ισχύει το ίδιο για το onine προφίλ σας. Ιδιαίτερα για τις γυναίκες, το χαμόγελο δεν είναι απαραίτητα και καλύτερο. Λαμβάνει σίγουρα πολλά περισσότερα μνήματα αν εκείνη φλερτάρει απευθείας στην κάμερα. Αυτό που σίγουρα κρίνεται όμως ως η χειρότερη πόζα, όσον αφορά την προσέγγιση του άλλου φύλου, είναι εάν το βλέμμα της δεν είναι στραμμένο προς την κάμερα. Ορισμένες καταστάσεις της πραγματική ς ζωής ισχύουν και στη διαδικτυακή. Αν πρόκειται να κοιτάς κάποιον, αυτός θα πρέπει να είναι εκείνος που κοιτάει τη φωτογραφία σου.

Το αντίθετο ισχύει για τους άντρες. Οι πιο αποτελεσματικές φωτογραφίες είναι εκείνες που το βλέμμα είναι στραμμένο εκτός κάμερας και δε χαμογελάει. Ίσως τελικά οι γυναίκες να προσελκύονται από μικρές δόσεις μυστηρίου.

Μη χρησιμοποιείτε φωτογραφία που έχετε τραβήξει με το κινητό σας ή με webcam

Η λογική πίσω από αυτό το μύθο βασίζεται στο ότι οι φωτογραφίες από κινητά τηλέφωνα και webcams είναι συνήθως χαμηλής ποιότητας πέρα από το δεδομένο ότι φαντάζει περίεργο, (εώς εξαιρετικά περίεργο), κάποιος να αυτοφωτογραφίζεται μόνο με το φως του ηλεκτρονικού υπολογιστή να φέγγει στο σκοτάδι.

Γι ‘αυτό και αποτέλεσε μεγάλη έκπληξη να ανακαλύψει κανείς, ότι κατά μέσο όρο όλες αυτές οι φωτογραφίες που τραβάμε μόνοι μας είναι και οι πιο επιτυχημένες. Ίσως, όσο οι φωτογραφίες χάνουν σε τεχνική και ποιότητα, κερδίζουν σε αμεσότητα. Δίνουν την αίσθηση μια οικειότητας που σε κάνει να νοιώθεις ότι ήδη γνωρίζεις τον άλλον.

Τα αποτελέσματα ώθησαν τους ερευνητές να εμβαθύνουν στην έρευνα τους και να εξετάσουν την αποτελεσματικότητα της πιο γνωστής στάσης ονλαιν φωτογραφίας που οι αρκετοί μάλλον θεωρούμε τόσο μπανάλ και ξεπερασμένη. Τη διεθνώς γνωστή φωτογραφία που πρωτοεμφανίστηκε στο MySpace και εξαπλώθηκε στα sites κοινωνικής δικτύωσης. H «τάχα μου» ανέμελη φωτογραφία με το κινητό τηλέφωνο πάνω από το κεφάλι.

Κι όμως. Οι φωτογραφίες τύπου MySpace αποτελούν τις πιο επιτυχημένες φωτογραφίες όσον αφορά την προσέλκυση ανθρώπων που με μηνύματα ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα για εσάς. Και αν νομίζατε ότι όσον αφορά τις γυναίκες αυτό συμβαίνει γιατί αυτή ακριβώς η στάση είναι περισσότερο αποκαλυπτική και εστιάζει στο γνωστό επίμαχο σημείο της πάνω πλευράς του σώματος, κάνετε λάθος. Ακόμη και όταν από την έρευνα αποκλείστηκαν όλες οι σχετικές φωτογραφίες που συμπεριλάμβαναν την φωτογραφική έκθεση στήθους, αυτού του τύπου η φωτογραφία παρέμενε στην πρώτη θέση ακόμη και σε σύγκριση με τις φωτογραφίες που περιέχουν μόνο…στήθος.

Άντρες πάντα με ρούχα

Ανάλογα με τη φωτογραφία τύπου MySpace το ίδιο ισχύει και με όλους εκείνους τους τύπους που προμοτάρουν τους κοιλιακούς τους ή το γυμνασμένο τους σώμα. Αν και κάποιος θα περίμενε ότι αποτελεί κλισέ του ίντερνετ, το οποίο χρησιμοποιείται κυρίως από επιδειξιομανείς, η έρευνα έδειξε ότι η πόζα ήταν εξίσου επιτυχημένη. Βέβαια υπάρχει ένα προφανές συμπέρασμα. Εκείνοι που επιδεικνύουν τις κοιλιακούς τους είναι εκείνοι που έχουν φυσικά γυμνασμένους κοιλιακούς και τα γυμνασμένα σώματα είναι λογικό να δέχονται περισσότερα μηνύματα. Οπότε, σε αντίθεση με ό, τι συστάσεις και tips έχετε διαβάσει για φωτογραφίες σε προφίλ, εάν είστε τύπος με ωραίο σώμα, είναι τελικά καλύτερο να πετάξτε το t-shirt αντί να το φοράτε.

Φώτο-στήθος

Δεδομένου ότι η φωτογραφία με το στήθος «στη φόρα» αποτελεί το ανάλογο των ανδρικών γυμνασμένων κοιλιακών, όπως ήταν λογικό επιβεβαιώνει τον αδιαμφισβήτητο μύθο του ίντερνετ και της πραγματικής ζωής, αφού οι γυναίκες με τέτοιες φωτογραφίες λαμβάνουν 49% περισσότερα μηνύματα από το μέσο όρο.

Πάντως, οι παραπάνω φωτογραφίες είναι ενδεικτικές όσον αφορά το γιατί η πρώτη παίρνει πολλά περισσότερα μηνύματα από ό, τι η δεύτερη, αν και οι δύο γυναίκες έχουν βασικά την ίδια ηλικία, ενημερώνουν συχνά το προφίλ τους και θεωρούνται ανάλογα ελκυστικές, όπως αξιολογείται από τον ανδρικό πληθυσμό που εκδήλωσε το ενδιαφέρον του. Αν θέλετε ενδιαφέροντα μηνύματα στα εισερχόμενα, εκτός από ατάκες για «καμάκι» πρέπει να δείχνετε και ενδιαφέρον χαρακτήρας εκτός από σέξι.

Βεβαιωθείτε ότι φαίνεται το πρόσωπό σας

Αν και κάποιος θα θεωρούσε ότι αν ήθελες να γνωρίσεις κάποιον διαδυκτιακά, το πρώτο που θα επιθυμούσες είναι να ρίξεις μια ματιά στο πρόσωπο του, αυτό που τελικά η έρευνα διαπιστώνει είναι ότι, είτε φαίνεται το πρόσωπο σας, είτε όχι, δεν επηρεάζει τον αριθμό των μηνυμάτων που λαμβάνετε. Επί της ουσίας το αν θα δείξετε το πρόσωπο σας μπορεί στην πραγματικότητα να αποβεί πολύ πιο θετικό, αρκεί να το υποκαταστήσετε με κάτι ασυνήθιστο, σέξι, ή μυστηριώδες αρκετά για να προτρέψει τους ανθρώπους να θέλουν να σας μιλήσουν.

Όλοι οι παραπάνω χρήστες παίρνουν περισσότερα μηνύματα κατά μέσο όρο. Οι εικόνες κάνουν όλη τη δουλειά: με διαφορετικούς τρόπους, κεντρίζουν την περιέργεια του επισκέπτη και λένε αρκετά για αυτό που είναι ο χρήστης ή αυτό που θα ήθελε να είναι.

Πηγή: News247.gr

Κοινοποιήστε στο Facebook