Υπάλληλοι ξενοδοχείου… ζεσταίνουν τους πελάτες

«Κρύο κρύο, καιρός για δύο», λέει ο λαός. Ωστόσο για τους υπευθύνους των ξενοδοχείων Holiday Inn, το κρύο μάλλον δε συνεπάγεται τον… καιρό για δύο, αλλά καιρό… από τρεις και πάνω.

Συγκεκριμένα, εξαιτίας της βαρυχειμωνιάς που πλήττει τη Μεγάλη Βρετανία, τα στελέχη των εν λόγω ξενοδοχείων στο Λονδίνο και σε άλλες μεγάλες βρετανικές πόλεις ανακοίνωσαν την απόφασή τους να προσλάβουν προσωπικό για να ζεσταίνει στην κυριολεξία τους πελάτες του, όσες ημέρες ακόμη διαρκέσει το κύμα κακοκαιρίας.

Ανδρες και γυναίκες – που απαρτίζουν το προσωπικό που έχει ήδη προσληφθεί – μεταβαίνουν στο δωμάτιο του πελάτη ντυμένοι με τις πυτζάμες τους και ξαπλώνουν μαζί του στο κρεβάτι του για τουλάχιστον πέντε λεπτά, μέχρις ότου το κρεβάτι του θαμώνα αλλά κυρίως ο ίδιος ο θαμώνας… ζεσταθεί!

Το μέτρο γνωρίζει ήδη τεράστια απήχηση, αν και πολλοί είναι εκείνοι που συνδέουν το… ζέσταμα με άλλες πιο… πονηρές διαδικασίες.

«Είναι σα να βάλουμε δεξιά και αριστερά ένα βραστό μπουκάλι νερό», δήλωσε η υπεύθυνη των Ηoliday Inn, Jane Βednall. Η συγκεκριμένη αλυσίδα αριθμεί περισσότερα από 4.000 ξενοδοχεία σε ολόκληρο τον κόσμο. Οσο για την ευρηματικότητα των διευθυντικών του στελεχών; Αυτή παραμένει ασχολίαστη…

Πηγή: Cosmo.gr

Κοινοποιήστε στο Facebook