Τέλος τα Hummer

Σε ευθανασία υπέβαλε το μοντέλο-γίγαντα Hummer η μητρική του εταιρία General Motors, της οποίας μερίδιο 61% κατέχει η αμερικανική κυβέρνηση. Το πάλαι ποτέ αγαπημένο αυτοκίνητο των νεόπλουτων της Μόσχας, που οδηγούσε και ο κυβερνήτης της Καλιφόρνια Αρνολντ Σβαρτσενέγκερ, δέχθηκε ισχυρό πλήγμα από την υποχώρηση της ζήτησης για νέα αυτοκίνητα, αλλά και από τη σημαντική στροφή στις αντιλήψεις του κοινού γύρω από τα ενεργοβόρα οχήματα.

Ακόμη και οι κινεζικές αρχές στρέφονται πια μακριά από το Hummer. «Η ίδια η μάρκα του Hummer και η εικόνα του προϊόντος αντιβαίνουν στην οικονομική στρατηγική της κινεζικής κυβέρνησης, που σχεδιάζει τώρα την παραγωγή οικονομικών σε καύσιμα αυτοκινήτων», εξηγεί ο Κλάους Πάουρ, αναλυτής της εταιρίας TNS. Ισως αυτό να εξηγεί το γιατί η κινεζική εταιρία STHI απέσυρε την προσφορά της για εξαγορά της Hummer, αφού δεν είχε εξασφαλίσει την άδεια των κρατικών ελεγκτικών υπηρεσιών.

Το Hummer είναι σίγουρα το πιο εντυπωσιακό όχημα που κυκλοφορεί στους δρόμους, καθώς το αρχικό του μοντέλο, το Η1, είχε σχεδιασθεί ως όχημα μεταφοράς για το στρατό των ΗΠΑ πριν 18 χρόνια. Αν και τα επόμενα μοντέλα δεν είχαν τόσο επιθετική όψη, το «αρρενωπό» αμάξωμα του Hummer το κατατάσσει σε δική του κατηγορία.

Η οδήγηση του Hummer στους δρόμους μίας αμερικανικής πόλης αποτελεί πραγματική εμπειρία. Με τη θέση οδήγησης να βρίσκεται πολύ ψηλά και με κάθισμα που θυμίζει περισσότερο θρόνο, ο ήχος του πανίσχυρου κινητήρα δίνει αίσθηση οδήγησης άρματος μάχης. Μεγάλο άγχος σας περιμένει, όμως, όταν θα αποφασίσετε να παρκάρετε στους δρόμους της πόλης, καθώς τοπ Hummer έχει μέγεθος μικρού φορτηγού.

Παρά την αναγγελθείσα διακοπή παραγωγής του οχήματος, οι χιλιάδες φίλοι του έχουν ήδη αρχίσει να θρηνούν. Για το λόγο αυτό, η General Motors έχει δηλώσει ότι παραμένει ανοικτή σε κάθε αξιόπιστη πρόταση εξαγοράς της μάρκας. «Θα συνεχίσουμε να δεχόμαστε προσφορές και θα μελετήσουμε κάθε μία από αυτές με μεγάλη προσοχή», λέει ο εκπρόσωπος της GM Νικ Ρίτσαρντς.

Πηγή: www.kathimerini.gr

Κοινοποιήστε στο Facebook