Αδυνατίστε διασκεδάζοντας στην παραλία

Ρακέτες

Η μαζική κάθοδος των Ελλήνων στις παραλίες ξεκίνησε. Για όσους δεν πρόλαβαν αν αποκτήσουν το κορμί που θα ήθελαν ή θέλουν ακόμα και στις διακοπές τους να χάσουν κιλά, μπορούν να το κανουν ακόμα και στην παραλία.

Σηκωθείτε από την ξαπλώστρα λοιπόν! Παίξτε με τις ρακέτες, περπατήστε δίπλα στο κύμα, κάντε μια βουτιά, κολυμπήστε…

  • Ρακέτες

Οι ρακέτες είναι σαν το ποδήλατο. Ποτέ δεν τις ξεχνάς. Δείχνεις λίγο αστείος στην αρχή όταν κυνηγάς το μπαλάκι στην διπλανή παραλία, αλλά δεν πειράζει. Ακόμα και αυτό το «κυνήγι» είναι μία καλή ευκαιρία για κάψιμο παραπάνω θερμίδων αλλά και για νέες γνωριμίες. Οι ρακέτες λειτουργούν σαν αεροβική άσκηση. Γυμνάζουν αρμονικά χέρια και πόδια, ενώ βοηθούν την καρδιοαναπνευστική λειτουργία.

Θερμίδες: Ένα άτομο 60 κιλών «καεί» περί τις 440 θερμίδες την ώρα, ένα άτομο 80 κιλών περί τις 590 θερμίδες και ένα άτομο 100 κιλών περί τις 730 θερμίδες την ώρα.

  • Beach Volley

Πολύ πιο δυναμικό, το beach volley απαιτεί καλύτερη φυσική κατάσταση και γι’αυτό βοηθάει και στο «κάψιμο» περισσότερων θερμίδων. Το άθλημα αυτό γυμνάζει καλά τα πόδια, αλλά και τους μύες της πλάτης, των χεριών και των ώμων, ενώ εξ’αιτίας της άμμου είναι πολύ πιο κουραστικό και δύσκολο από το κανονικό βόλεϊ.

Θερμίδες: Ένα άτομο 60 κιλών «καεί» περί τις 500 θερμίδες με μία ώρα beach volley, ένα άτομο 80 κιλών φτάνει τις 670 θερμίδες, ενώ ένα άτομο 100 κιλών τις 845 θερμίδες.

  • Κολύμβηση

Το κολύμπι γυμνάζει αρμονικά όλο το σώμα χωρίς να επιβαρύνει κανέναν μυ- περισσότερες χαμένες θερμίδες, αλλά και τη δυνατότητα να απολαύσετε ένα (ή και δύο) κοκτέιλ το βράδυ χωρίς τύψεις.

Θερμίδες: Ένα άτομο 60 κιλών «καίει» περί τις 380 θερμίδες αν κολυμπάει για μία ώρα, ένα άτομο 80 κιλών φτάνει τις 500 θερμίδες και ένα άτομο 100 κιλών τις 630 θερμίδες.

  • Beach Soccer

Προτιμάται περισσότερο από τους άνδρες, αλλά θα το λάτρευαν και οι γυναίκες αν μάθαιναν πόσο καλά προσφέρει αυτό το άθλημα. Καλή εκγύμναση των ποδιών και κυρίως των γαμπών και των τετρακεφάλων, καλή κυκλοφορία του αίματος, πολλές καμένες θερμίδες και… πολύ γέλιο! Μεγάλο συν: Μετά από μία ώρα, θα φάτε (σχεδόν) ό,τι τραβάει η όρεξή σας και θα το αξίζετε.

Θερμίδες: Ένα άτομο 60 κιλών με μία ώρα Beach Soccer «καίει» περί τις 500 θερμίδες, ένα άτομο 80 κιλών περί τις 670 θερμίδες και ένα άτομο 100 κιλών περί τις 840 θερμίδες.

  • Περπάτημα στην παραλία

Το περπάτημα στην αμμουδιά που βουλιάζει ή μέσα στο νερό, δεν είναι εύκολη υπόθεση, ειδικά αν έχετε βάλει στόχο να συνεχίσετε για τουλάχιστον μία ώρα. Μην διστάσετε, όμως, γιατί πέρα από τη φανερή βελτίωση που θα δείτε στη γράμμωση των ποδιών σας, θα έχετε κάψει όσες θερμίδες χρειάζονται για να απολαύσετε το απόγευμα ένα (μεγάλο ή μικρό) παγωτό.

Θερμίδες: Ένα άτομο 60 κιλών με μία ώρα περπάτημα στην παραλία «καίει» περί τις 380 θερμίδες, ένα άτομο 80 κιλών περί τις 500 θερμίδες και ένα άτομο 100 κιλών περί τις 630 θερμίδες.

Κοινοποιήστε στο Facebook