12 τροφές που είναι αποδεδειγμένα ωφέλιμες για την υγεία

Μία λίστα τροφίμων που συμβάλλουν στην καλή υγεία του οργανισμού και μάλιστα η ευεργετική τους δράση έχει αποδειχθεί από επιστημονικές έρευνες δημοσίευσε πρόσφατα το περιοδικό Food Technology.

Ιδού λοιπόν η λίστα:

1.    Κριθάρι: 11 κλινικές μελέτες τα τελευταία 20 χρόνια απέδειξαν πως η αυξημένη κατανάλωση προϊόντων κριθαριού μπορεί να μειώσει την χοληστερίνη και ειδικά την LDL.

2.    Καστανό Ρύζι: Μειώνει δραματικά τον κίνδυνο του διαβήτη τύπου 2.

3.    Σίκαλη: Σύμφωνα με τις έρευνες, η σίκαλη βελτιώνει την γκλυκαιμική σύσταση των τροφίμων ενώ το ψωμί σίκαλης μειώνει την αίσθηση της πείνας πριν και μετά το φαγητό.

4.    Αμύγδαλα: 300 θερμίδες από αμύγδαλα την ημέρα είναι αρκετά για μειώσουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακού προβλήματος.

5.    Φουντούκια: Οι έρευνες έχουν δείξει ότι καλό είναι να καταναλώνονται ολόκληρα και αυτό γιατί τα αντιοξειδωτικά βρίσκονται στο φλοιό τους.

6.    Ελαιοκάρυδα: Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι η Βιταμίνη Ε των ελαιοκάρυδων μπορεί να παρέχει νευρολογική προστασία, καθυστερώντας την ανάπτυξη της εκφύλισης του κινητικού νευρώνα.

7.    Φυστίκια Αιγίνης: Τα φυστίκια έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες όπως αποκάλυψε έρευνα του 2010.

8.    Καρύδια: Μια διατροφή πλούσια σε καρύδια μειώνει τον κίνδυνο καρδιοαγγειακών παθήσεων σε αυτούς που έχουν διαβήτη τύπου 2.

9.    Μαύρα μούρα: Μελέτη του 2010 βρήκε ότι τα μαύρα μούρα είναι αποτελεσματικά στην αποτροπή εντερικών όγκων σε ποντίκια.

10.    Βατόμουρα: Η καθημερινή πρόσληψη βατόμουρων βελτιώνει τα επίπεδα ινσουλίνης σε παχύσαρκους μη διαβητικούς ασθενείς.

11.    Μπρόκολο: Το μπρόκολο σχετίζεται με τον μειωμένο κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του προστάτη

12.    Τομάτες: Έρευνα έδειξε ότι οι άνθρωποι με υπέρταση που κατανάλωναν καθημερινά δύο τομάτες είχαν μείωση της αρτηριακής τους πίεσης.

Πηγή: Cosmo.gr

Κοινοποιήστε στο Facebook