Τα απόλυτα φετίχ πολυτελείας

Τσάντα Hermes Birkin, Εστιατόριο El Bulli, μία θέση στο SpaceShipTwo, Aerion supersonic business jet και Aston Martin DBS! Για αυτά δεν αρκεί να πληρώσεις. Πρέπει και να περιμένεις στην ουρά με τους υπόλοιπους δισεκατομμυριούχους.

El Bulli

Στο El Bulli του Ferran Adria –του μπαμπά της μοριακής κουζίνας, ή του γκουρού των αφρών κατά τους σκατόψυχους- δεν υπάρχει λογική στη λίστα αναμονής. Ούτε και τραπέζι ελεύθερο όμως. Έξη χιλιάδες άτομα περνάνε την πόρτα του κάθε χρόνο, πάνω από 600.000 (εκτός κι αν είναι μάρκετινγκ τρυκ) τρώνε πόρτα, που δεν συμπεριλαμβάνεται ασφαλώς στα signature πιάτα του Ισπανού.

Οι τυχεροί βρίσκουν τραπέζι (αν προσπαθήσουν αυτή τη στιγμή που μιλάμε) για το καλοκαίρι του 2017. Αν το αναβάλλουν για αργότερα, παίρνοντας ας πούμε το δώρο Χριστουγέννων του 2011 που θα τους φτάσει για φιλοδώρημα, θα πάνε άλλα τρία χρόνια πίσω γιατί ο καταλανός αποφάσισε να το κλείσει το μαγαζί για 2 χρόνια στο τέλος της χρονιάς και να το μετατρέψει σε εργαστήριο. Δεν θα φάω!

Space tourism

Από τη μέρα που οι πρώτοι τριάντα πλήρωσαν τις 200.000 $ στον Ρίτσαρντ Μπράνσον για μια θέση στο 6θέσιο SpaceShipTwo της Virgin Galactic πέρασαν ήδη πέντε χρόνια. Σήμερα 370 έχουν πληρώσει το πλήρες αντίτιμο και άλλοι 80.000 wanna-be-Dr-Spock έχουν καταθέσει ποσά από 2.000 – 10.000 $ αναλόγως της βιασύνης τους. Πτήση δεν έγινε πέρα από την πρώτη δοκιμαστική τον Μάρτιο του 2010.

Ίσως το 2011, ίσως το 2012, πολλά «ίσως» μετά, οι πρώτοι κοινοί θνητοί –όσο κοινός δηλαδή μπορεί να είναι κάποιος που πληρώνει 2,5 φορές το κατά κεφαλήν εισόδημα ενός Λουξεμβουργιανού για μια βόλτα – θα μπορέσουν να δουν πώς είναι η Γη και το μαύρο του διαστήματος από 100 χιλιόμετρα ψηλά. Μερικά g ανεβαίνοντας, άλλα τόσα κατεβαίνοντας, παιχνίδια σε zero gravity, ακριβά χόμπι για έχοντες. Και επικίνδυνα αν σκεφτείς πως τα standards ασφάλειας του SS2 στο διάστημα (όχι ακριβώς a walk in the park) είναι αντίστοιχα ενός επιβατικού αεροπλάνου που πετούσε το 1930. Δεν θα πάω.

Aerion supersonic business jet

Θα το πω όσο πιο απλά γίνεται: το Aerion supersonic business jet έχει σχεδιασθεί για ταχύτητες 1,6 Μach. Kοστίζει 80.000.000 $. Ταξιδεύει χωρίς ανεφοδιασμό 4.000 ναυτικά μίλια. Μεταφέρει 12 επιβάτες. Πηγαίνει Νέα Υόρκη-Παρίσι σε 4μιση ώρες. Η προκαταβολή είναι 250.000 $ αλλά η τραπεζική εγγύηση που δίνεις 5.000.000 $. Σε 4 χρόνια από σήμερα δικό σου. Αφού πρώτα περιμένεις να παραδοθούν το 2014 τα 5 πρώτα που παρήγγειλε η Princely Jets με έδρα το Ισλαμαμπάντ. Δεν ήταν ορθογραφικό λάθος. Για Δελτίο Τύπου δεν ήταν κι άσχημο, ε ;

Aston Martin DBS

Ο βήχας και ο έρωτάς μου γι αυτήν δεν κρύβονται αφού ευκαιρία δεν χάνω να την χώνω σε κάθε λίστα, είτε τις ωραιότερες γυναίκες του κόσμου αφορά είτε τις καλύτερες ομελέτες (μη ρωτάς πώς γίνεται αυτό, θέμα εμπειρίας και θρασύτητας είναι).

Aston Martin DBS η περί ης ο λόγος, γι αυτήν πρέπει να περιμένεις 28 μήνες , πιο πολύ κι από μια F430 Scuderia (μόνο 2 χρόνια) ή μια Bentley Brooklands Coupe (ούτε ενάμιση χρόνο, ώσπου να πεις «έξοδος απ’ το μνημόνιο» πέρασε κιόλας-και δεν ακούμπησε-).

Ασφαλώς χρειάζεται μια γενναία προκαταβολή της τάξης του 70% για ένα έργο τέχνης που κοστίζει 185.000 Λίρες Αγγλίας ή 290.000 $ – το γράφω για να σε εντυπωσιάσω- αλλά με μόνο 18.300 € στον κύλινδρο (12 έχει η πολυχρονεμένη) είναι αληθινό τεφαρίκι.

Κι αν δεν έμαθες κάτι που σε ενδιαφέρει σήμερα, τις ισοτιμίες Λίρας , Δολαρίου και Ευρώ τις παίζεις ήδη στα δάχτυλα.

Hermes Birkin

Όταν τον Απρίλιο του 2010 η Hermes ανακοίνωσε ότι η ντίβα τους η Birkin (ναι, από την Jane) βγαίνει πια από τη λίστα αναμονής και είναι πλέον διαθέσιμη σε όποιαν (ή όποιον, κάνουν και οι κύριοι δώρα στις ξένες γυναίκες) μπορεί να πληρώσει από 9.000–150.000$, οι Κάρι Μπράντσο του πλανήτη ένιωσαν τα σκληραγωγημένα κατά τα άλλα γόνατά τους να κόβονται.

Άλλη η βαρύτητα και το κύρος μιας τσάντας που έχει λίστες αναμονής έως και 6 χρόνια και άλλο το «μπάτε σκύλοι -ή μάλλον bitches- αλέστε». Για καλή τους τύχη τα προσχήματα ακόμη κρατιούνται. Όχι, δεν ζητούν οι μπουτίκ Hermes συστατική επιστολή από άλλες πέντε κατόχους Birkin προκειμένου να σου επιτρέψουν να κρατήσεις την δική σου πλέον τσάντα.

Όντας όμως σχετικά σπανιότερες από μια τέλεια κινέζικη ρέπλικα των 180 ευρώ ή μια αντίστοιχη με σφραγίδα Lidl, έναν χρόνο τον θέλεις ακόμη, έστω ανεπίσημα. Ευτυχώς να λες που η Ντούβλη έπεσε με τα μούτρα, μη σου πω και με τα τέσσερα, στην τέχνη και εγκατέλειψε το shopping αλλιώς ούτε λουράκι θα είχε μείνει.

Πηγή: men24.gr

Κοινοποιήστε στο Facebook