7 δίαιτες αστραπή, να την κάνω ή όχι;

Δίαιτα

Τον Μάρτιο αρχίζουμε γυμναστήριο και τον Ιούνιο δίαιτα. Ό,τι δεν κάνουμε ολόκληρο τον χρόνο, αποφασίζουμε να το κάνουμε τελευταία στιγμή. Κάθε καλοκαίρι. Δίαιτα εξπρές, λίγες μέρες πριν από τις διακοπές. Διάβασε μερικές. Πάρε ιδέες, αλλά πρόσεχε.

Όλες και όλοι ξέρουμε ότι οι δίαιτες – αστραπή κάνουν κακό στον οργανισμό. Είναι επικίνδυνες για την υγεία και πολλές φορές έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα από το αναμενόμενο. Κάθε χρόνο, όμως, τις κάνουμε.

  • Γιατί κάνω μια δίαιτα – αστραπή;

Διότι ως απλός θνητός θέλω να βγω στην παραλία και να δείχνω στα καλύτερά μου. Ποια δικαιολογία έχω; Μια φορά τον χρόνο δεν θα πάθω τίποτα. Μετά θα προσέξω τον οργανισμό μου. Τόσες καταχρήσεις κάνω, αυτή θα είναι η μοναδική που θα καταστρέψει την υγεία μου;

  • 1. Η δίαιτα της λαχανόσουπας: 5 κιλά σε 1 εβδομάδα

Για 7 μέρες το κυρίως γεύμα σου είναι ένα μεγάλο μπολ λαχανόσουπα χωρίς λιπαρά. Μπορείς να φας ακόμη, φρούτα, λαχανικά, λίγο ψάρι ή κρέας και να πιεις άπαχο γάλα. Η λαχανόσουπα μπορεί να έχει: καρότα, μανιτάρια, πράσινες πιπεριές, σέλινο, λάχανο, κρεμμύδια, αλάτι και πιπέρι. Σόταρε τα κρεμμύδια με ελάχιστο λάδι, βάλε τις πιπεριές, το λάχανο και τα υπόλοιπα σε πολύ μικρά κομμάτια σε μπόλικο νερό και άφησέ το να βράσει για 2 ώρες σε χαμηλή φωτιά. Μην βάζεις αυτήν την εβδομάδα ζάχαρη στον καφέ σου και πιες πολύ νερό με τα γεύματα σου. Η ηθοποιός και τραγουδίστρια Jennifer Hudson που κέρδισε το Όσκαρ για την ταινία “Dream Girls” έχασε έτσι 30 κιλά.

7 δίαιτες αστραπή, να την κάνω ή όχι; (3)

  • 2. Η δίαιτα Atkins: 5 κιλά σε 3 μέρες

Ίσως είναι η πιο διάσημη δίαιτα αστραπή. Μπορείς να τρως απεριόριστα πρωτεΐνη, αλλά ελάχιστους υδατάνθρακες. Χάνεις πολύ γρήγορα, αλλά κυρίως υγρά. Μπορεί να χάσεις ακόμα και 5 κιλά σε 3 μέρες. Η δίαιτα που έκανε ο Homo Sapiens, πέφτει λίγο βαριά στον σημερινό άνθρωπο, διότι έχει αρκετά λιπαρά με αποτέλεσμα να νιώθει χωρίς ενέργεια. Σε απεριόριστες ποσότητες τρώτε κρέας, πουλερικά, ψάρια, κιμά και βάζετε και μπόλικο λάδι στη σαλάτα. Επειδή δεν τρως υδατάνθρακες, το αποθηκευμένο λίπος καίγεται προκειμένου να παραχθεί ενέργεια.

  • 3. Η Zone Diet:

Βασίζεται στην πρόσληψη: 40% υδατανθράκων, 30% πρωτεϊνών και 30% λιπών. Αρχή της δίαιτας σύμφωνα με τον διαιτολόγο εφευρέτη της Δρ. Μπάρι Σίαρς, είναι ο οργανισμός να καίει τα λίπη του. Τότε και μόνο βρίσκεται στη σωστή “Ζώνη”. Για να το καταφέρετε πρέπει να αυξήσετε την κατανάλωση άπαχων πρωτεϊνών, όπως τα αυγά, τα πουλερικά ή το ψάρι, να μειώσετε τους υδατάνθρακες, να τρώτε λίγο, αλλά συχνά. Η Μαντόνα, η Τζένιφερ Άνιστον, ο Μπραντ Πιτ, η Σίντι Κρόφορντ έχουν δηλώσει ότι κάποια στιγμή στην ζωή τους ακολούθησαν την συγκεκριμένη δίαιτα, η οποία είναι γνωστή και ως η δίαιτα του Χόλιγουντ. Πολλοί άλλοι, επίσης, την ακολούθησαν πάνω από μία εβδομάδα.

  • 4. Η δίαιτα της κοτόσουπας: πολλά κιλά σε 7 μέρες

Τρώτε μόνο πρωινό και όση κοτόσουπα θέλετε. Στην κοτόσουπα μπορείς να βάλεις λίγο ελαιόλαδο, σέλινο, πιπεριά, σκόρδο, κρεμμύδι, καρότο, μπρόκολο, άλλα πράσινα λαχανικά ψιλοκομμένα, άνηθο, λεμόνι. Μην το παρακάνεις με το κοτόπουλο. Αν θες λίγη περισσότερη γεύση, βάλε ένα ζωμό κοτόπουλου. Το πρωινό μπορεί να έχει, γιαούρτι χωρίς λιπαρά με φρούτο, άπαχο γάλα με δημητριακά, ένα κουλούρι με άπαχο τυρί… Μετά μπορεί να σιχαθείς το κοτόπουλο, αλλά άμα τα έχεις χάσει…

  • 5. Δίαιτα πείνας: 3 κιλά σε 3 μέρες

Την ακολουθούν διάσημα μοντέλα και ηθοποιοί. Για να μην καταρρεύσουν τρώνε, δηλαδή, τα βασικά. Παράδειγμα: Το πρωί ένα αυγό, καλύτερα χωρίς τον κρόκο, με καφέ, εννοείται χωρίς ζάχαρη. Το μεσημέρι λίγο μαύρο ψωμί με τυρί χαμηλών λιπαρών, καλύτερα cottage. Συνδυάζεται με πράσινο τσάι ή νερό. Το απόγευμα, ένα κομμάτι κρέας ή τόννος ή ψάρι με ελάχιστη σαλάτα, όχι αγγούρι. Εννοείται ότι δεν τρώνε βραδινό. Η Τάιρα Μπανκς έχει ομολογήσει ότι την έχει κάνει. Μην το δοκιμάσετε πάνω από τρεις μέρες. Πιείτε νερό.

7 δίαιτες αστραπή, να την κάνω ή όχι; (2)

  • 6. Δίαιτα Orac: 4 κιλά σε 7 μέρες

Είναι μια δίαιτα που βάζει μπροστά τον μεταβολισμό σου. Έτσι υποστηρίζουν όσοι την ακολουθούν και την πιστεύουν. Την πρώτη εβδομάδα, χάνεις ακόμα και 4 κιλά. Βασίζεται στην δύναμη των αντιοξειδωτικών. Που τα βρίσκουμε: στο ελαιόλαδο, το πράσινο τσάι, το κόκκινο κρασί, τα ξερά δαμάσκηνα και βερίκοκα, την ντομάτα, την πιπεριά, την μελιτζάνα και το κολοκύθι. Ο δείκτης ORAC (Oxyzen Radical Absorbance Capacity: Ικανότητα Απορρόφησης Ριζών Οξυγόνου) είναι κάτι σαν προσωπικό σας pin. Ισχύει μόνο για εσάς και αυτό είναι πολύ ευχάριστο, διότι σημαίνει ότι η δίαιτα θεωρεί ότι κάθε οργανισμός είναι ξεχωριστός.

  • 7. Η δίαιτα Ducan: 2 κιλά σε 4 μέρες

Είναι η γαλλική απάντηση στην δίαιτα Atkins. Ο Γάλλος διατροφολόγος Pierre Dukan ή Dr Atkins της Γαλλίας έχει πολλές διάσημες πελάτισσες. Την Ζιζέλ, την Τζένιφερ Λόπεζ, αλλά και την μαμά της μέλλουσας βασίλισσας της Αγγλίας, Κάρολ Μίντλετον. Είναι ο λόγος, που δεν παχαίνουν οι Γαλλίδες, λέει ο μεσιέ Ducan, διότι τρέφονται με τροφές υψηλές σε πρωτεΐνες και χαμηλές σε λιπαρά. Σε όλη την διάρκεια της πίνεις 2 λίτρα νερό την ημέρα. Σε πρώτη φάση τρως όση πρωτεΐνη θες, χωρίς λιπαρά με απαραίτητη την κατανάλωση βρώμης. Στη συνέχεια προσθέτεις αμυλούχα λαχανικά, όχι φρούτα. Στο τρίτο στάδιο τρως φρούτα, τυρί ψωμί και αμυλώδες τροφές και μπορείς 2 φορές την εβδομάδα να πιεις κρασί και να φας γλυκό. Στην τελευταία φάση τρως ό,τι θες για έξι μέρες και για μία μέρα μόνο επιστρέφεις στο πρώτο και αυστηρό στάδιο.

7 δίαιτες αστραπή, να την κάνω ή όχι; (4)

Μεγάλα παιδιά είστε, αποφασίστε μόνοι σας. Εγώ νίπτω τας χείρας μου, και αμαρτίαν ουκ έχω…

  • Γιατί δεν πρέπει να κάνω δίαιτες αστραπή:

7 δίαιτες αστραπή, να την κάνω ή όχι; (1)

1. Δεν είναι ο σωστός τρόπος διατροφής.

2. Οι δίαιτες αστραπή είναι επικίνδυνες για την υγεία.

3. Μόλις τις σταματήσεις, παίρνεις τα κιλά που έχασες, ίσως και περισσότερα λένε οι έρευνες.

4. Προκαλούν στρες στον εγκέφαλο, με αποτέλεσμα μελλοντικά άγχη και συναισθηματική ανάγκη για φαγητό.

5. Μία αυστηρή δίαιτα αποτελεί την πρώτη ένδειξη ανορεξίας, κυρίως στους έφηβους.

6. Δίαιτες που βασίζονται σε μεγάλες ποσότητες κόκκινου κρέατος αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου στο πάγκρεας.

7. Λίγοι άνθρωποι μπορούν να ακολουθούν μια αρκετά περιοριστική δίαιτα για μεγάλο διάστημα, και είναι πιθανόν κατά τη διάρκεια χρονικών περιόδων να εγκαταλείπουν τη δίαιτα τους και να παρουσιάζουν τάσεις βουλιμίας.

8. Οι δίαιτες επηρεάζουν τις ικανότητες του εγκεφάλου και ενδέχεται να εξασθενίζουν τη μνήμη.

9. Οι αυστηρές δίαιτες έχουν συχνά αντίθετο αποτέλεσμα από το επιθυμητό.

10. Βλάπτουν περισσότερο την υγεία από το να είναι κανείς σταθερά υπέρβαρος, τονίζουν οι ερευνητές.

11. Οι δίαιτες με χαμηλά λιπαρά δεν επιμηκύνουν την αναμενόμενη διάρκεια ζωής του ανθρώπου παρά λίγους μόνο μήνες.

12. Οι δίαιτες μπορεί να είναι μια σημαντική αιτία παχυσαρκίας.

13. Πολλές πρωτεϊνικές δίαιτες προκαλούν πονοκεφάλους, αλλά και τριχόπτωση.

Εάν, πραγματικά, έχετε πρόβλημα δείτε τη λύση του μακροπρόθεσμα και ζητήστε την συμβουλή των ειδικών γιατρών και διαιτολόγων.

Πηγή: deltiokairou.gr

Κοινοποιήστε στο Facebook