Αλλάξτε χρώμα στις «μαύρες» σας

Αλλάξτε χρώμα στις «μαύρες» σας (1)

Η ζωή μπορεί να είναι δύσκολη καμιά φορά αλλά όλα καταπολεμούνται με τον σωστό τρόπο, ακόμα και η μελαγχολία.

  • 1. Κλάψτε

Αλλάξτε χρώμα στις «μαύρες» σας (2)

Μην τα κρατάτε όλα μέσα σας. Καμιά φορά ένα καλό κλάμα είναι πολύ καθαρτικό. Καθαρίζει το μυαλό και σας κάνει να νιώσετε πολύ πολύ καλύτερα. Πάρτε χαρτομάντιλα και βρείτε μια ήσυχη γωνιά για να το αφήσετε να ξεσπάσει με την ησυχία σας.

  • 2. Φωνάξτε

Αλλάξτε χρώμα στις «μαύρες» σας (3)

Δεν εννοούμε να ξεσπάσετε σε κάποιον άλλο φωνάζοντάς του αλλά μια καλή κραυγή καθώς είστε μόνη σας μέσα στο αμάξι ή στο σπίτι ενώ λείπουν όλοι (και τα παράθυρα είναι κλειστά) μπορεί να βοηθήσει πολύ. Οι φωνές είναι κάτι πολύ φυσικό. Και μετά από ένα session ουρλιαχτών μπορεί να νιώσετε ξαλαφρωμένη.

  • 3. Κουνηθείτε

Αλλάξτε χρώμα στις «μαύρες» σας (4)

Η φυσική άσκηση δεν είναι καλή μόνο για το σώμα αλλά και για το μυαλό. Το να ξεσπάσετε την ενέργειά σας σε φυσική άσκηση θα σας κάνει να ξεχαστείτε για λίγο από τις στενοχώριες καθώς λειτουργεί ως ένα πρώτης τάξεως αγχολυτικό. Αερόμπικ, ποδήλατο, ζούμπα, μποξ ή χορό ό,τι και αν κάνετε θα σας κάνει να νιώσετε καλύτερα.

  • 4. Χαμογελάστε

Αλλάξτε χρώμα στις «μαύρες» σας (5)

Όλα ξεκινούν με ένα χαμόγελο. Προσπαθήστε να κάνετε τον εαυτό σας να χαμογελάσει με το να θυμηθείτε όσα αγαπάτε αλλά και τους ανθρώπους που σας κάνουν να αισθάνεστε όμορφα. Το ένα δικό σας χαμόγελο θα προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις άλλων χαμόγελων και, ως γνωστόν, το γέλιο είναι μεταδοτικό και φτιάχνει τη διάθεση.

  • 5. Τραγουδήστε

Αλλάξτε χρώμα στις «μαύρες» σας (6)

Όλοι έχουμε κάποιο τραγούδι που μας φτιάχνει το κέφι. Όταν όσα συμβαίνουν σας ρίχνουν βάλτε το αγαπημένο κομμάτι και δυναμώστε την ένταση. Μην ανησυχείτε για το ρυθμό ή για το να τραγουδήσετε σωστά τις νότες, αφεθείτε στη μουσική και αφήστε την να σας φτιάξει τη διάθεση. Και αν θέλετε να χορέψετε κιόλας καθώς τραγουδάτε, ακόμα καλύτερα.

  • 6. Λέξεις

Αλλάξτε χρώμα στις «μαύρες» σας (7)

Οι λέξεις είναι το καλύτερο όπλο ενάντια στη μελαγχολία. Ξεχάστε τις έγνοιες σας με ένα καλό βιβλίο ή βγάλτε τη θλίψη σας στο χαρτί καταγράφοντας τα συναισθήματά σας. Όποτε διαβάζετε υπογραμμίστε τα αποσπάσματα που σας αγγίζουν και σας θυμίζουν καλές στιγμές. Στις δύσκολες ώρες ανατρέξτε σε αυτά για βοήθεια.

  • 7. Ο ήχος μια φωνής

Αλλάξτε χρώμα στις «μαύρες» σας (8)

Κάποιος θα υπάρχει που να μπορεί να σας ηρεμήσει ακόμα και με τον τόνο της φωνής του. Τηλεφωνήστε του και μιλήστε του.

  • 8. Διαλογισμός

Αλλάξτε χρώμα στις «μαύρες» σας (9)

Κατευθύνετε τις σκέψεις σας προς θετικές ιδέες. Κρατήστε σε ένα μικρό σημειωματάριο ιδέες και σκέψεις που σας εμπνέουν και τις οποίες θα μπορείτε να ξαναδιαβάζετε όποτε τις έχετε ανάγκη. Αυτές οι σκέψεις -τις οποίες μπορείτε να αντιμετωπίσετε ως μάντρα- θα σας βοηθήσουν να διώξετε τις μαύρες σκέψεις.

  • 9. Φίλοι

Αλλάξτε χρώμα στις «μαύρες» σας (10)

Όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν και τόσο καλά μην κάθεστε μόνοι στο σπίτι και κλαψουρίζετε. Βγείτε έξω με φίλους, είτε με μεγάλη παρέα είτε σε τετ α τετ συνευρέσεις. Σκεφτείτε τι σας βοηθάει περισσότερο, να μοιραστείτε τα προβλήματά σας ή να πάτε να διασκεδάσετε και πράξτε αναλόγως.

  • 10. Χρωματίστε τη ζωή σας

Αλλάξτε χρώμα στις «μαύρες» σας (11)

Υπάρχουν χρώματα που μας κάνουν να νιώθουμε θλίψη (ή θυμό) και άλλα που μας προξενούν ευφορία. Το κίτρινο και το πορτοκαλί ενθαρρύνουν τον δυναμισμό, τη δημιουργικότητα και την όρεξη για ζωή. Το λευκό αντιπροσωπεύει την αγνότητα. Το πράσινο την αναγέννηση και την θεραπεία. Το μπλε είναι καταπραϋντικό. Το μωβ βοηθάει την πνευματική ισορροπία.

Το μόνο σίγουρο είναι πως τα έντονα χρώματα σε μια σκοτεινή μέρα θα σας βοηθήσουν να αλλάξετε διάθεση.

  • 11. Σινεμά

Αλλάξτε χρώμα στις «μαύρες» σας (12)

Διαλέξτε μια αγαπημένη σας ταινία -δεν είναι ανάγκη να είναι κουλτουριάρικη ή σοφιστικέ- και θα δείτε πόσο θα σας φτιάξει η διάθεση.

  • 12. Φύση

Αλλάξτε χρώμα στις «μαύρες» σας (13)

Μετά από ένα καλό ξέσπασμα κλάματος -ή ακόμα και προτού υγρανθούν τα μάτια σας- μια καλή ιδέα είναι να πάτε έναν περίπατο στη φύση. Φορέστε τα ακουστικά σας ή αν προτιμάτε απολαύστε την ησυχία και πηγαίνετε μια βόλτα. Καθίστε σε ένα παγκάκι ή στα χορτάρια, κοιτάξτε τον ουρανό και επιστρέψτε ανανεωμένοι και ευχόμαστε με στεγνά μάτια.

  • 13. Χαρούμενες Αναμνήσεις

Αλλάξτε χρώμα στις «μαύρες» σας (14)

Όλοι έχουμε μια ντουζίνα ή και περισσότερες ευχάριστες αναμνήσεις που μπορούν να μας κάνουν να χαμογελάμε κάθε φορά που τις θυμόμαστε. Κάντε μια λίστα για να τις θυμάστε κάθε φορά που νιώθετε down.

  • 14. Μείνετε απασχολημένοι

Αλλάξτε χρώμα στις «μαύρες» σας (15)

Μαγειρέψτε, ασχοληθείτε με τις γλάστρες, κάντε κάτι για να κρατήσετε τα χέρια απασχολημένα αντί για το μυαλό σας. Η επαναλαμβανόμενη σωματική άσκηση δεν χρειάζεται συγκέντρωση οπότε είναι η κατάλληλη ευκαιρία να αδειάσετε το μυαλό σας.

  • 15. Κοιμηθείτε

Αλλάξτε χρώμα στις «μαύρες» σας (16)

Όσο πιο κουρασμένοι είμαστε τόσο περισσότερο οξύνονται τα συναισθήματά μας. Κλαίμε χωρίς λόγο και υπάρχει κάπου εκεί γύρω μια κατάρρευση που σας περιμένει. Κοιμηθείτε για να ξεκουραστείτε αλλά και για να αποφύγετε τις δυσάρεστες σκέψεις.

Πηγή: msn.com

Κοινοποιήστε στο Facebook