Διαφορετικού είδους πρόβλημα το σκονάκι στην Ινδία…

Διαφορετικού είδους πρόβλημα το σκονάκι στην Ινδία (1)

Γονείς μετατρέπονται σε Spiderman για να βοηθήσουν τα παιδιά τους να προαχθούν στο σχολείο.

Γονείς μαθητών στην Ινδία ρισκάρουν τις ζωές τους για να βοηθήσουν τα παιδιά τους να αντιγράψουν! Συγκεκριμένα δεν διστάζουν να σκαρφαλώσουν πέντε ορόφους για να… μοιράσουν τα «σκονάκια» στα παιδιά τους που δίνουν εξετάσεις.

Το απίθανο περιστατικό συνέβη στην ανατολική επαρχία Bihar, αλλά δυστυχώς έφερε το αντίθετο από το αναμενόμενο αποτέλεσμα : 600 μαθητές αποβλήθηκαν για αντιγραφή!

Το βίντεο και οι φωτογραφίες των γονέων διαδόθηκαν εν ριπή οφθαλμού στα κοινωνικά δίκτυα της Ινδίας και έγιναν viral. Μερικοί σχολιαστές μάλιστα δεν δίστασαν να χαρακτηρίσουν την πράξη ως «οικογενειακές αξίες».

Οι γονείς για να δικαιολογήσουν το… όχι και τόσο καλό παράδειγμα που δίνουν στα παιδιά τους, δήλωσαν πως ήταν αναγκασμένοι να το κάνουν εφόσον «οι δάσκαλοι δεν μαθαίνουν κάτι ουσιαστικό στα παιδιά τους»…

Διαφορετικού είδους πρόβλημα το σκονάκι στην Ινδία (2)

Οι συγκεκριμένες εξετάσεις είναι αρκετά σημαντικές για τη μαθητική πρόοδο των παιδιών και παραδοσιακά συμβαίνουν πολλά περιστατικά αντιγραφών αλλά και δωροδοκίας από γονείς σε επιτηρητές, προκειμένου να τους αφήνουν να εισέλθουν στην αίθουσα για να βοηθήσουν τα παιδιά τους.

Ιδίως στις αγροτικές περιοχές, όπου οι θέσεις εργασίας καθώς και οι ευκαιρίας να προαχθεί κάποιος στην ανώτατη εκπαίδευση είναι λίγες και ο ανταγωνισμός σκληρός. Παρόλα αυτά το απονενοημένο διάβημα των γονέων σόκαρε αρκετούς πολίτες της χώρας.

Οι ειδικοί και οι εκπαιδευτικοί ομολογούν πως το σκονάκι είναι σύμπτωμα ενός βαθύτερου προβλήματος που υπάρχει στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ινδίας. Πρόσφατη μελέτη μάλιστα απέδειξε πως μόνο 48% των γονέων παιδιών που πηγαίνουν στην 5η τάξη είναι ικανοί να διαβάσουν ένα βιβλίο της δευτέρας δημοτικού.

Σύμφωνα με τις αναφορές που λάμβάνουμε, υπάρχουν παράπονα για σκονάκια και παρόμοιες πρακτικές σε πολλά μέρη της Ινδίας, ιδιαίτερα στις αγροτικές περιοχές, δήλωσε ο Π.Κ. Σαχί, υπουργός Παιδείας της χώρας. Παρά τις αποβολές όμως, το πρόβλημα δεν δείχνει να επιλύεται, γεγονός που προκαλεί ερωτηματικά για το ποια πρακτική αντιμετώπισης θα πρέπει να ακολουθηθεί και ποιους αρμόδιους βαραίνουν οι ευθύνες…

Πηγή: newsbeast.gr

Κοινοποιήστε στο Facebook