5 τρόποι για να φτιάξετε τη διάθεσή σας σε λιγότερο από 5′

5 τρόποι για να φτιάξετε τη διάθεσή σας σε λιγότερο από 5' (1)

Υπάρχουν κάποιες ημέρες που το να είσαι θετικός και αισιόδοξος, είναι ό,τι πιο δύσκολο. Ίσως ήταν μια αγχωτική μέρα στη δουλειά, μια παρεξήγηση με έναν φίλο ή πιο απλά μια κακή μέρα. Όπως και αν έχει, σίγουρα υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε τη διάθεσή σας.

Σύμφωνα με τον ψυχολόγο Guy Winch και συγγραφέα του βιβλίου «Συναισθηματικές Πρώτες Βοήθειες: Θεραπεύοντας την απόρριψη, την ενοχή, την αποτυχία και άλλα καθημερινά άσχημα συναισθήματα», μια κακή διάθεση μπορεί να προκληθεί από οτιδήποτε, από την ενοχή που ξεχάσατε τα γενέθλια κάποιου μέχρι τις εκκρεμείς εργασίες που περιμένουν. Βασικά, οι άνθρωποι είναι ευαίσθητα πλάσματα και δεν είναι αφύσικο ή ασυνήθιστο να μας πληγώνουν διάφορα πράγματα καθημερινά.

Σύμφωνα με μια μελέτη ψυχολογίας, ενώ ένα τμήμα της ατομικής μας ευτυχίας είναι προκαθορισμένο από τη γενετική και φυσικά την περίσταση, η έρευνα δείχνει ότι μέχρι το 40% της ευτυχίας μπορεί να ελέγχεται από τις καθημερινές σκέψεις και πράξεις.

Δείτε λοιπόν πως μπορείτε να βελτιώσετε τη διάθεσή σας σε λιγότερο από 10 λεπτά.

  • 1. Ακούστε ευχάριστη μουσική δυνατά

5 τρόποι για να φτιάξετε τη διάθεσή σας σε λιγότερο από 5' (2)

Απλά επιτρέψετε στον εαυτό σας να απολαύσει την εμπειρία.

  • 2. Γελάστε δυνατά και με την ψυχή σας

Το γέλιο αυξάνει την ντοπαμίνη στον εγκέφαλό μας, η οποία είναι μια ουσία που ανεβάζει τη διάθεση. Ακόμα, το γέλιο αυξάνει το οξυγόνο στο σώμα μας και χαλαρώνει το σύστημα αντίδρασης στο στρες, με αποτέλεσμα μια θετική, χαλαρή αίσθηση.

  • 3. Περπατήστε γύρω από το τετράγωνο

5 τρόποι για να φτιάξετε τη διάθεσή σας σε λιγότερο από 5' (3)

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που είναι περισσότερο εκτεθειμένοι στο φως κατά τη διάρκεια της ημέρας έχουν λιγότερα προβλήματα ύπνου και λιγότερη κατάθλιψη.

  • 4. Κάντε κάποιον μια αγκαλιά

5 τρόποι για να φτιάξετε τη διάθεσή σας σε λιγότερο από 5' (4)

«Όταν διεγείρετε τους υποδοχείς πίεσης στο δέρμα, μπορείτε να μειώσετε τις ορμόνες του στρες». Επίσης, διεγείρεται η οξυτοκίνη, η οποία έχει θετική επίδραση στη διάθεση μας.

  • 5. Σκεφθείτε τι πήγε καλά

Σκεφθείτε τρία πράγματα που πάνε καλά ή τρεις θετικές στιγμές στην ημέρα σας και θα νιώσετε καλύτερα.

Πηγή: newmoney.gr

Κοινοποιήστε στο Facebook