Θεωρίες της Ράνιας vol2

S1ngles

Πριν μια εβδομάδα ξεκινήσαμε το αφιέρωμα στις “Θεωρίες της Ράνιας” από την τηλεοπτική σειρά S1ngles που παίζεται αυτό τον καιρό σε επανάληψη. Ήρθε η ώρα για το 2ο μέρος, όπου η γνωστή σε όλους Ράνια (Μαρία Σολωμού) θα μοιραστεί μαζί μας τον τρόπο με τον οποίο βλέπει και ερμηνεύει τα πράγματα…

101. Σε κάθε σημαντική στιγμή στη ζωή, υπάρχουν 2 πράγματα που μπορείς να πεις: το σωστό και το λάθος. Το πρόβλημα με το σωστό, είναι ότι είναι σαν τα αστικά λεωφορεία: έρχεται τουλάχιστον 10 λεπτά αργότερα από την ώρα που το χρειάζεσαι. Σε αντίθεση με το λάθος, που είναι όπως οι περισσότεροι άντρες στο κρεβάτι: έρχεται αμέσως.

102. Ένα από τα χειρότερα πράγματα στα παιδιά είναι ότι έχουν απορίες. Για τα πάντα. Πράγμα που σημαίνει όταν είσαι γονιός, ότι για να διαβάσεις ένα παραμύθι, πρέπει να έχεις ντοκτορά στην ψυχανάλυση.

103. Αν η ζωή είναι σταυρόλεξο, τότε τα άσπρα τετραγωνάκια είναι τα πράγματα που μας λείπουν, τα κενά μας. Προσπαθείς να τα συμπληρώσεις όσο πιο γρήγορα μπορείς. Αλλά πώς ξέρεις αν έδωσες τη σωστή απάντηση;

104. Τα σταυρόλεξα φτιάχνονται από ψυχανώμαλους σαδιστές που χαίρονται με την άγνοια των άλλων. Γι’ αυτό το λόγο πρέπει να αποφεύγονται από ανθρώπους με προβλήματα αυτοπεποίθησης.

105. Ο γάμος είναι η πιο καλοστημένη πλεκτάνη στην ιστορία της ανθρωπότητας. Όσο αποφασισμένος και να είσαι να μην παντρευτείς, η κοινωνία έχει περισσότερους τρόπους να σου τη φέρει απ’ ό,τι φαντάζεσαι.

106. Γιατί δεν υπάρχουν πια παρέες; Γιατί έχουμε γίνει πιο εγωιστές. Γιατί δίνουμε μεγαλύτερη σημασία στο τι θέλουμε να κάνουμε παρά στο με ποιους. Γιατί όλοι μας έχουμε πληγωθεί από φιλίες, και δυσκολευόμαστε να επενδύσουμε ξανά σε καινούριους ανθρώπους. Έτσι, γλιτώνουμε μεγάλα κομμάτια απογοήτευσης, αλλά χάνουμε και μεγάλα κομμάτια συντροφικότητας.

107. Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι σαν το κυνηγητό. Κυνηγιόμαστε όλοι γύρω-γύρω. Κάποιον πιάνουμε, μετά μας ξεφεύγει, μετά μας πιάνει κάποιος άλλος εκεί που δεν το περιμένουμε κτλ. Κι εκεί που νομίζουμε ότι όλα έχουν τελειώσει, ξαφνικά ακούγεται μια φωνή που λέει φτου ξελευθερία και ξαναρχίζει το κυνηγητό απ’ την αρχή. Πότε τελειώνει το παιχνίδι; Κανείς δεν μπορεί να πει.

108. Οι πρώην, είναι σαν το σπίτι των γονιών μας. Αισθάνεσαι πολύ όμορφα κάθε φορά που επιστρέφεις. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θέλεις να μείνει και για πάντα.

109. Λένε ότι μία εικόνα αξίζει όσο 1000 λέξεις. Ίσως αυτός να είναι ο λόγος που μας αρέσει να τραβάμε φωτογραφίες. Γιατί οι φωτογραφίες. Γιατί οι φωτογραφίες μπορούν να αιχμαλωτίσουν τις στιγμές πολύ καλύτερα απ’ ότι μπορούν οι λέξεις. Τώρα, αν η ζωή μας είναι μία σειρά από φωτογραφίες στο άλμπουμ του χρόνου, πώς ξέρουμε ότι οι καλύτερες δεν έχουν ήδη τραβηχτεί;

110. Το παρελθόν και το μέλλον, είναι σαν προβολές ταινιών σε διπλανές αίθουσες. Δεν μπορείς να παρακολουθήσεις και τις 2 συγχρόνως, πρέπει κάποια στιγμή να διαλέξεις έργο.

111. Υπάρχουν κάποιοι άντρες που είναι σαν τα απορρυπαντικά: Τα σβήνουν όλα στο πέρασμά τους, και σ’ αφήνουν να νοσταλγείς σπάνιες στιγμές απόλυτης καθαριότητας. Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι άλλοι, που είναι σαν τους λεκέδες: Όσο κι αν τους τρίβεις, δε λένε να φύγουν με τίποτα.

112. Οι άντρες λειτουργούν με τον αντίθετο ακριβώς τρόπο απ’ ότι τα καλά γαλλικά εστιατόρια. Αν θες να έχεις θέση στο τραπέζι τους το βράδυ, ποτέ μην επιβεβαιώνεις την κράτηση. Άφησέ τους να σε πάρουν τηλέφωνο αυτοί.

113. Οι απαισιόδοξοι λένε ότι η ζωή είναι ένα σεξουαλικώς μεταδιδόμενο νόσημα. Είτε ναι είτε όχι, την περνάμε εκτεθειμένοι σε ένα σωρό κινδύνους. Και ερωτώ: Μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε; Και πότε ξέρουμε αν έχουμε πάρει τις απαραίτητες προφυλάξεις;

114. Τα κάλαντα: Τα κάλαντα τα λέμε για να έχει γούρι το σπίτι τη χρονιά που έρχεται. Αλλά αν είσαι s1NgLE, είναι ένας πάρα πολύ ωραίος τρόπος να γνωρίζεις άντρες, αν δεν θέλεις να ξεροσταλιάζεις με ένα ποτό στο μπαρ. Γιατί: Πρώτον στα κάλαντα βλέπεις κατευθείαν το σπίτι του. Δεύτερον, ενώ στο μπαρ μπορεί να σου κρύψει τη γκόμενα, στα κάλαντα καταλαβαίνεις αν έχει μπει γυναίκα μες το σπίτι. Και τρίτον, ενώ στο μπαρ μπορεί να καταλήξεις να πληρώνεις το ποτό σου μόνη σου, στα κάλαντα έναν κουραμπιέ ρε αδερφέ θα στον κεράσει.

115. Όποιος είπε ότι τα λεφτά δεν αγοράζουν την ευτυχία, δούλευε για τους πλούσιους.

-Τα λεφτά δεν μπορούν ν’ αγοράσουν την ευτυχία.

– Ναι, αλλά όπως είπαν και άλλοι πριν από μένα, μπορούν ν’ αγοράσουν ένα σωρό άλλα χρήσιμα πράγματα, όπως π.χ. μια μέρα στο σπα. Και μια μέρα στο σπα είναι ευτυχία.

-Τα λεφτά δεν μπορούν ν’ αγοράσουν την ευτυχία.

– Ναι αλλά ούτε η φτώχεια μπορεί να την αγοράσει. Και αν αυτά τα 2 είναι το ίδιο, εγώ προτιμάω να έχω λεφτά αν δεν σας πειράζει.

-Τα λεφτά δεν μπορούν ν’ αγοράσουν την ευτυχία.

– Θα τον κλείσει κάποιος αυτόν; Έχει αρχίσει να μου σπάει τα νεύρα αυτός εκεί. Γιατί τα λεφτά αγοράζουν την ευτυχία!

116. Τα χρήματα δημιουργήθηκαν επειδή οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να τα βρούνε μεταξύ τους. Βέβαια, από τότε μέχρι σήμερα, τα χρήματα φροντίζουν αυτό να μην σταματήσει ποτέ να συμβαίνει. Τώρα τι σημασία μπορεί να έχουν μερικά χαρτάκια που δεν έχουν καμία ουσιαστική αξία, δεν ξέρω.

117. Από τότε που ο Θεός μας έφτιαξε κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση, όλοι οι άλλοι προσπαθούν να κάνουν το ίδιο. Το πρόβλημα όμως είναι όταν κοιτάζεσαι στον καθρέφτη των άλλων ότι μερικές φορές δεν ξέρεις ποιος είναι ο πραγματικός σου εαυτός και ποιος η αντανάκλαση. Είμαστε αυτά που κάνουμε. Αλλά ποιοι είμαστε τελικά όταν τον περισσότερο καιρό της ζωής μας τον περνάμε κάνοντας αυτά που περιμένουν οι άλλοι;

118. Όταν βγαίνεις στο δρόμο κυνηγώντας το μεγάλο σου έρωτα, πάντα να τσεκάρεις ότι πήρες μαζί σου κλειδιά.

119. Όταν δύο σημεία Α και Β θέλουν το ίδιο πράγμα Γ, γίνεται τρίγωνο. Αν το Γ τώρα δεν είναι πράγμα αλλά είναι άνθρωπος, το τρίγωνο γίνεται ερωτικό. Υπάρχουν όμως κανόνες στην ερωτική γεωμετρία της ζωής μας; Ή τα έχουμε κάνει όλοι τόσο μπάχαλο που ούτε ο Ευκλείδης δεν θα μπορούσε να βγάλει άκρη;

120. Ένα σημείο έχει τη δική του οντότητα. Δύο σημεία ενώνονται από μία ευθεία. Τα προβλήματα αρχίζουν στα τρία σημεία. Γιατί στη γεωμετρία του έρωτα δεν υπάρχουν κανόνες. Μόνο εξαιρέσεις.

Otherside.gr Games

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.