Το πλοίο που χωρίζεται στα δύο

Το πλοίο που χωρίζεται στα δύο (5)

Το Γερμανικό Ναυτικό διαθέτει ένα πλοίο με πολύ ενδιαφέρουσα σχεδίαση, κατασκευασμένο για να ανακτά το πετρέλαιο που έχει χυθεί στη θάλασσα. Το πλοίο τύπου Bottsand μπορεί να ανοίξει στα δύο σε όλο του το μήκος, προκειμένου να τραβήξει το μολυσμένο από το πετρέλαιο νερό, σε μια δεξαμενή 790 κυβικών μέτρων.

Το πλοίο που χωρίζεται στα δύο (2)

Το πλοίο με το σκαρί που γίνεται διχάλα, διαθέτει μια μοναδική πλώρη που μπορεί να ανοίξει κατά 65 μοίρες, δημιουργώντας μια έκταση μεγαλύτερη από 40 τετραγωνικά μέτρα για τη συλλογή του μολυσμένου θαλασσινού νερού. Το νερό αντλείται εντός της δεξαμενής του πλοίου, όπου μπορεί να καθαριστεί και να διαχωριστεί το πετρέλαιο. Μπορεί να καθαρίσει σε μία ώρα μέχρι και 140 τετραγωνικά μέτρα της επιφάνειας της θάλασσας.

Τα δυο πλοία αυτής της κατηγορίας μπήκαν σε υπηρεσία το 1984 και το 1987 και χρησιμοποιούνται για να ανακτήσουν πετρελαιοκηλίδες από Γερμανικά πλοία στη θάλασσα. Αν και ανήκουν στο γερμανικό ναυτικό, τα πλοία είναι επανδρωμένα με πολίτες και δεν διαθέτουν στρατιωτικό προσωπικό.

Το πλοίο που χωρίζεται στα δύο (4)

Το πλοίο που χωρίζεται στα δύο (6)

Το πλοίο που χωρίζεται στα δύο (1)

Το πλοίο που χωρίζεται στα δύο (3)